Известие

Collapse
No announcement yet.

156 проблем/диагностика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 проблем/диагностика

    Привет, преди 3-4 дена както си седях на светофара колата изгасна. В крайна сметка се оказа, че мине ли 90 градуаса колата гасне. Предполагам е някаква защита свързана с това дали включва или не перката на радиатора. При всички положения ще трябва да я водя на диагностика та ако може да ми препоръчате къде да я закарам ще съм благодарен.
    156/2.0/TS

  • #2
    з

    няма такава защита каквато мислиш.

    Comment


    • #3
      Не си написал от къде си как да ти кажат сервиз.. Погледни в "Общия технически раздел"
      AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
      Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
      AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

      Comment


      • #4
        Вероятен датчик на кол вал, ако след 10-20-30 мин пали отново........
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Мм да това съм го изпуснал. От София съм. Ще погледна и в раздела.
          И ФЕРАРИСТ да след 20-тина минути пали и така пак докъто мине 90C
          156/2.0/TS

          Comment


          • #6
            Аресай си сервиз от тех раздел във форума, проблема ще се разреши бързо.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Или директно си купуваш един датчик и си го сменяш. Имай на предвид, че е в кучи г*з. . Ако пък и не взимаш частите с отстъпка, във форумните сървизи, ще ти излезе същите пари със смяната, които ще дадеш в магазина

              Comment

              Working...
              X